Ny bil

Har ju haft min Mazda 3:a ett par år nu och det är trångt att åka med hundarna i den, och inte så schysst mot hundarna heller om man ska åka längre sträckor. Dessutom blir nästa hund efter Zorro en ännu större modell. Bullmastiff eller boxer har vi pratat om. En bullmastiff kan väga upp till 70 kg. Dessutom är ju förhoppningen att familjen ska växa med annat än pälsdjur så småningom, så en kombi kändes lämplig. Kia Cee'd Premium Edition, årsmodell -12. Gått 1600 mil. Miljöbil med diesel. Dessutom är det både USB, AUX och Bluetooth! Helt perfekt, nu kan jag äntligen få ut Spotify i högtalarna.
 
Min nya kärlek ;) Känns lika stor som Mazdan när man kör men jag har inte provat fickparkera än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback