Skötbordet på plats

I helgen så beställde jag skötbordet som äntligen kommit in i lager efter lång väntan. Har inte hittat något som känns helt hundra och jag var ärligt talat inte helt säker på det här heller när jag beställde det.
 
Våra krav:
  • Hjul så att vi kan dra det närmare handfatet samt flytta det när vi ska in/ut ur duschen.
  • Mycket förvaring
  • Ska kännas stabilt och säkert för barnet

 
Det här skötbordet kommer från ett märke som heter Inovi. Jag har googlat på skötbordet men inte hittat så många som skrivit om det, mer än sidorna som säljer det. Det rekommenderas för barn upp till 1 år/11 kg.
 
Positivt:
Massa fack att lägga grejer i
Höga kanter på skötbädden
Stabilt, trots att det är gjort till stor del i plast
Inbyggd badbalja under skötbädden
 
Negativt:
Om man inte låser alla fyra hjul så går det fortfarande att flytta på skötbordet.
Förvaringsburkarna på "mittenplanet" vill inte tryckas ner ordentligt, men antar att det löser sig med tiden när dom fylls med saker.
Bruksanvisningen hade kunnat vara tydligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback